Kalendarze reklamowe

W każdej firmie obojętnie czy to biuro rachunkowe czy sklep nieobce są dokumenty czy rachunki, z tego powodu trzeba od razu znaleźć dobre miejsce na ich przechowywanie zwłaszcza, że większość z nich trzeba przechowywać w firmie przez kilka lat. Istotne jest nie tylko wyposażenie sklepu w półki, żeby pomieściły się na nich sprzedawane towary, ale także urządzenia zaplecza, w którym znajdować się ma biuro kierownika placówki. Również biura firm usługowych muszą posiadać swoje zaplecze, gdzie można schować choćby umowy z poprzedniego roku czy te klientów, którzy już zakończyli współpracę z konkretnym przedsiębiorstwem. Warto zakupić notesy firmowe, kalendarze biurowe czy choćby teczki i segregatory, w których można przechowywać dokumenty. Przydadzą się również tekturowe kartki do segregatorów w roli podziałek, przez co dokumenty można będzie posortować według typu na przykład faktury, umowy, wezwania do zapłaty itd., lub też według daty np. rok 2011 – styczeń itd. Najczęściej też umowy z klientami segregowane są alfabetycznie według pierwszej litery nazwiska konkretnego klienta. Wiele instytucji finansowych lub biur ma również przypisane oddzielne teczki dla każdego klienta, co jest dobrym sposobem na zachowanie harmonii w dokumentacji.Również pracownicy powinni mieć udostępnione pojemniki na aktualne dokumenty, które zanim trafią do teczek leżą na biurku albo pod ladą w sklepie. Najlepiej jest takie dokumenty czy rachunki trzymać w plastikowej kuwecie, a na koniec dnia przełożyć do odpowiedniej teczki czy segregatora. Teczki można trzymać w szufladach czy także w szafkach, natomiast segregatory najlepiej będzie ustawić na półkach grzbietami do przodu, ponieważ przez to będzie można po napisie umieszczonym na grzbiecie zlokalizować niezbędny nam w danej chwili segregator.

Może Ci się również spodoba