Wyjątkowa reklama

Zazwyczaj sklepy i punkty usługowe udostępniają swoim klientom katalogi, foldery czy gazetki reklamowe, które mają na celu zapoznanie klienta z nową propozycją sklepu. Jednakże dzięki takim materiałom klient zdobywa też informacje takie, jak najnowsze oferty promocyjne czy towary, które sklep akurat wyprzedaje i można je kupić taniej nawet o 70 %. Wielu klientów chętnie zabiera do domu gazetki reklamowe, ponieważ w domu spokojnie mogą sprawdzić co interesującego znajduje się w najnowszej ofercie i zaznaczyć nawet w gazetce po co następnym razem warto udać się do tego sklepu. Punkty usługowe również bardzo chętnie oferują swoim klientom foldery lub katalogi, ponieważ w ten sposób klient może sprawdzić czego może oczekiwać od konkretnej marki. Każde biuro turystyczne czy studio fotograficzne proponuje klientom katalogi ze zdjęciami zrobionymi podczas wycieczek do krajów, które aktualnie
agencja ma w ofercie czy też przez fotografa, który jest naczelną gwiazdą danego studio. Dzięki portfolio fotografa łatwiej jest wybrać, którego fotografa wybrać na przykład do zrobienia zdjęć na weselu, a którego wybrać do wykonania sesji zdjęciowej dzieciom. Takie katalogi to także świetny sposób, żeby zachęcić innych klientów do skorzystania z naszej oferty, bowiem kiedy klient weźmie katalog ze sobą do pracy lub do domu wiele kolejnych osób będzie miał możliwość go obejrzeć i być może pójdzie także do takiego punktu usługowego i wykupić wycieczkę czy zamówić sesję zdjęciową rodziny. W takich przypadkach zwykłe ulotki mogą być tylko narzędziem pomocniczym, na którym zamieszczona jest oferta danej firmy, ale to właśnie katalogi czy foldery ukazują czego można oczekiwać po konkretnej firmie czy poprzez zakup danej wycieczki z tego biura podróży. Ponadto katalog zwykle jest bardziej interesujący niż ulotki reklamowe.

Może Ci się również spodoba