reklamy z serii Serce i Rozum

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu, ale podstawową funkcją reklamy jest wiadomość klienta o tym, że dana firma istnieje i ma konkretną ofertę, która może temu klientowi się spodobać. Interesujące plakaty, kolorowe ulotki czy olbrzymie banery reklamowe mogą przynieść pożytek firmie, jeżeli firma będzie posiadała świadomość, iż w ten sposób może pozyskać konkretnego klienta. Wiele osób dzięki reklamom telewizyjnym dowiaduje się, że taki towar jest aktualnie nowością, a taka firma wprowadziła promocje na swój asortyment. Dobra reklama telewizyjna ma szansę przynieść wielkie zyski, ale w pierwszej kolejności trzeba ponieść gigantyczne nakłady pieniężne, gdyż wartość takiej reklamy to najczęściej kilkadziesiąt do kilkuset tysięcy złotych za samą emisję reklamy w telewizji, a do tego dochodzi jeszcze wartość jej wymyślenia, opracowania i nakręcenia, czyli zatrudnienia studia reklam i aktorów lub też grafików komputerowych, którzy dopracują dany projekt na reklamę. Ogromną popularnością cieszą się ostatnio reklamy z serii Serce i Rozum, ale przede wszystkim są one interesujące, kolorowe i prezentują treść konkretnej oferty. Niestety w reklamie nie sprawdza się powiedzenie im głupsza, tym lepsza, ponieważ nierzadko reklamy typu „siedzę na koniu” są wyśmiewane przez konsumentów i promowany towar jest uważany za kicz. Dlatego też zamiast od razu zabierać się za tworzenie reklamy telewizyjnej warto najpierw zacząć od ciekawych banerów reklamowych na przykład z intrygującym zdjęciem i jeszcze bardziej zagadkowym napisem oraz podaną stroną internetową firmy lub także od druku ulotek reklamowych z ofertą firmy. Warto zainwestować również w wizytówki i kalendarzyki, które każdy klient mógłby dostać przy okazji wizyty w siedzibie firmy. Kalendarzyk jest bardziej interesujący dla potencjalnego klienta, ponieważ jest rzeczą przydatną i najczęściej wiele ludzi nosi te gadżety reklamowe w portfelu i co jakiś czas skutecznie przypomina sobie o firmie, której logo jest na takim kalendarzu.

Może Ci się również spodoba